Welch
Jego życiowe sukcesy rozgrywały się na tle poważnego kryzysu gospodarczego. To spowodowało odważne posunięcia - przejęcie 70 przedsiębiorstw i sprzedaż 200 spółek, zwolnienie ponad 150 000 osób oraz zredukowanie hierarchii zarządu.
najważniejsze są wartości
wiedza jest kluczem do sukcesu
produktywność rodzi się z zaangażowania wszystkich pracowników.
Na podstawie tej wiedzy zbudowaliśmy autorski program szkoleniowy rozwoju menedżerów i liderów.
projekt zrealizowaliśmy od 1 maja 2012 r. do 30 września 2013 r., co oznacza, że w czasie 17 miesięcy spędziliśmy na salach szkoleniowych 960 godzin z uczestnikami, których było prawie 300
dofinansowanie otrzymaliśmy z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, dzięki któremu małe i średnie przedsiębiorstwa mogły rozwijać swoje kompetencje bez ponoszenia opłat
wartość projektu wyniosła ponad 750 tys. PLN
Projekt oferował wsparcie szkoleniowe w 2 obszarach:
W jego ramach organizowaliśmy warsztaty:
– ODZYSKANA PRZESTRZEŃ - delegowanie zadań i udzielanie informacji zwrotnej
– TWÓRCZY DIALOG - motywowanie i ocenianie pracowników
– OPERACJA SETH - efektywna komunikacja i współpraca w zespole (GRA SZKOLENIOWA).
W jego ramach zorganizowaliśmy treningi:
– Budowanie wizerunku szefa
– Nawyki skutecznego działania i organizacja czasu pracy
– Trening antystresowy
Wielu uczestników wzięło udział w obu blokach. Szkolenia odbywały się w Poznaniu i innych miastach Wielkopolski, w których zrekrutowane zostały grupy np. Lesznie. Grupy miały charakter otwarty, a także zamknięty, tj. umożliwialiśmy rozwój umiejętności zarówno jednostkom jak i grupom z poszczególnych firm.
podnieśli umiejętności współdziałania w zespole oraz mówienia tak, by słuchano z uwagą
zaczęli wspierać pracowników i zachęcać ich do szczerej rozmowy
nauczyli się oceniać współpracowników w sposób oparty na faktach, a nie emocjach
zidentyfikowali źródła stresu by móc przekuć stres negatywny w siłę napędową
zrozumieli, że umiejętność zarządzania sobą w czasie jest bezcenna, podobnie jak umiejętność delegowania zadań
poprawili swoje umiejętności efektywnego wykorzystania pracy zespołu wyrobili w sobie
umiejętność prawidłowego określania priorytetów
zaczęli wspierać pracowników i zachęcać ich do szczerej rozmowy